بسته خبری پلیس|از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال میلیاردی تا کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق

بسته خبری پلیس|از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال میلیاردی تا کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق

محمود کلوانی با اعلام این خبرطی گفت‌وگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از جریان برق با بهره‌برداری از دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک تولیدی غیرفعال، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی دقیق مزرعه استخراج ارز دیجیتال قاچاق، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از واحد تولیدی ۲۰ دستگاه بیت‌کوین و مقادیری وسایل و متعلقات ویژه راه‌اندازی دستگاه (سویچر) استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ارزش تجهیزات کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ماموران انتظامی در این رابطه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.

کلوانی در پایان گفت: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این زمینه موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۴۹ دستگاه تولید ارز دیجیتال در نور 

داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۴۹  دستگاه تولید ارز دیجیتال در این شهرستان گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی محل استفاده از دستگاه‌های بیت‌کوین خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل شناسایی شده، ۴۹ دستگاه فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف ۲۰ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کویین به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به ارزش ۳۰ میلیارد ریالی دستگاه‌های کشف شده بر اساس نظرکارشناسان گفت: ماموران پلیس آگاهی محل استفاده از دستگاههای تولید ارز دیجیتال را  پلمب و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

داداش‌تبار در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی متهم دستگیر شده را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

اخبار مرتبط

کشف میلیاردی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در میاندورود

کشف ۱۱۷ هزار یورو از مسافری به مقصد دوحه

امیدوارم دولت آینده برای کارآفرین ارزش قائل شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha